Wednesday, December 3, 2014

KELEBIHAN DAN FUNGSI VITA-E COMPLEX SHAKLEE

KELEBIHAN DAN FUNGSI VITA-E COMPLEX SHAKLEE

Promosi DECEMBER 2014..
Beli 6 Vita-E Complex Shaklee, percuma 1! (BELI 6 DAPAT 7)
Beli 2 Diskaun lak 5%
Sah untuk belian sepanjang December 2014 sahaja


APA ITU VITA-E COMPLEX?

Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate dan d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast]

VITA-E DAN SELENIUM

Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.
Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.

PANDUAN MEMBELI VITAMIN E

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.
Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan kita mengambil vitamin Pro- Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja.

KENAPA MEMILIH SUMBER ASLI?

Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan. Ini akan menyebabkan toksik kemudan hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

APA FUNGSI DAN MANFAAT VITAMIN E?

VITAMIN E bertindak sebagai:
~Awet muda
~Membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
~Mengurangkan parut
~Meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
~Kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
~Merawat masalah keintiman
~Merawat masalah seksual lelaki
~Vitamin E juga boleh dijadikan sebagai masker semulajadi

VITAMIN E DAN EKSTRAK BIJI ANGGUR

Dan yang istimewa tentang Vita-E Complex ini ialah ia diperkaya dengan GRAPE SEED EXTRACT yang menambahkan lagi khasiatnya.

Kebaikan kesihatan grape seed extract
*Menyingkirkan radikal bebas
*Mengurangkan radang (inflammatory)
*Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.
*Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.
*Mencegah masalah kelenjar prostat
*Melambatkan proses penuaan
*Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
*Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet
*Membantu fungsi sistem saraf otak
*Meningkatkan daya pertahanan

MASKER VITAMIN E

Sebelum tidur
Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur..Caranya, vitamin E tu cucuk dengan jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka secara nipis.

atau

Pagi
Sapu muka dengan plain yogurt yang dipicitkan dengan Vita E dan biarkan selama 5-10minit. Memang best..! Atau boleh campur yogurt tu dengan sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg kita dok tepek mcm topeng tu. Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit

TESTIMONIAL PENGGUNA VITA-E COMPLEX SHAKLEE


TESTIMONIAL 1



TESTIMONIAL 2



TESTIMONIAL 3




Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee


Pick Up/COD Area:
Batu Pahat Air Hitam Parit Raja

Penghantaran seluruh Malaysia melalui POSLAJU

Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!

1 comment:

Hanani said...

Sanggup simpan duit nak beli vita e ni masa mula-mula dulu dan hasilnya mmg best sgt