Friday, June 27, 2014

OSTEMATRIX (KALSIUM) DAN AKU

OSTEMATRIX (KALSIUM) DAN AKU



PENGALAMANKU..

Salam...
Hari ni saya nak share tentang OSTEMATRIX SHAKLEE atau lebih dikenali dengan panggilan KALSIUM.

Saya mengalami kebas-kebas tangan kanan Sejak melahirkan anak ketiga saya. Dan saya juga mengalami sakit tulang belakang. Penyakit ini terus berlarutan,tapi saya tidak megendahkannya. Walhal saya tahu penyakit ni berpunca dari kekurangan KALSIUM dalam badan saya. Sehinggalah sampai satu masa saya rasa tak tahan. Kerja di ofis yg memang satu hari memerlukan kerja dari tangan kanan saya ni kerap kali kebas sehingga menyukarkan untuk saya menulis. Dalam hati terdetik "aku mesti cari sesuatu untuk pulihkan keadaan aku sekarang". Takut juga kerana ada sejarah keluarga yang kena serangan ANGIN AHMAR.

Nak dipendekkan cerita aku bertemu jodoh dengan SHAKLEE..Join ahli dan aku pun ambil produk OSTEMATRIX ni..Alhamdulillah dengan izinNya..pengambilan secara konsisten membuahkan hasil..Apa yang aku dapat...tangan kanan aku dah tak kebas lagi, sakit tulang belakang dan lutut ku dah berkurangan.



SIAPA YANG PATUT MENGAMBIL OSTEMATRIX SHAKLEE?

  • Ibu mengandung
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Wanita yang sudah mencapai usia 30 tahun ke atas (jisim tulang berkembang ke tahap maksimum pada umur 28 dan mengurang selepas itu)
  • Mereka yang kurang mengambil pemakanan yang sihat untuk kesihatan tulang contohnya mereka yang malas mengambil susu
  • Warga tua
  • Mereka yang merokok, minum alkohol atau penggemar minuman ringan. Kesemua ini menganggu penyerapan kalsium yang diambil dari pemakanan harian
  • Pesakit sakit belakang, gigi rapuh dan tulang reput
  • Wanita yang mengalami PMS ( Premenstrual Syndrome )


SHAKLEE OSTEMATRIX MEMBEKALKAN:-

  1. 1000mg ( 100% Pengambilan Harian ) UNSUR KALSIUM daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi
  2. 400mg ( 100% Pengambilan Harian ) MAGNESIUM untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
  3. 400IU ( 100% Pengambilan Harian ) VITAMIN D untuk merangsang penyerapan kalsium






KELEBIHAN OSTEMATRIX SHAKLEE

  • Membantu dalam proses pembakaran lemak
  • Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
  • Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh)
  • Memulihkan kekejangan, kebas-kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi ibu mengandung)
  • Meringankan stress - mengelakkan gejala mudah meradang dan murung
  • Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada ditahap yang normal
  • Meringankan sakit ketika haid. Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air.
  • Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walaupun sibuk dengan urusan seharian (terutama yang bekerja)
  • Membantu masalah gastrik
  • Membantu dalam pengurusan badan
  • Membantu dalam mengatasi sembelit





UNTUK DAPATKAN PRODUK DAN KHIDMAT NASIHAT PERCUMA SILA HUBUNGI SAYA:-
DAN JIKA ANDA INGIN TERUS MEMBUAT PEMBELIAN...KLIK SINI

SUHAILA ISMADI (1091474)
FB: Suhaila Ismadi
PAGE: Sihat Nutrisi Hebat
CALL/SMS/WHATSAPP: 014 2760045
EMAIL: suhaila_ismadi18@yahoo.com
BLOG: http://suhailaismadi.blogspot.com















No comments: