Thursday, June 19, 2014

SET DIET SHAKLEE

SET DIET SHAKLEE

Konsep Bakar - Buang - Bina

Mahu kurus secara sihat? Amalkan konsep bakar, buang dan bina dengan Shaklee...

Bakar - Omega, Lecithin
~ mengemulsi dan membakar lemak yang ada di dalam badan secara semulajadi...boleh makan tapi perlu dikawal. Jangan sebab ambil supplement boleh hentam makan sesuka hati..

Buang - Alfalfa, Herblax
~ proses detoks segala toksin yang ada di dalam badan dan mencuci usus agar memudahkan proses untuk nyah lemak dari badan lebih mudah. Ibarat sampah yang lama terkumpul kalau dibiarkan lama pasti berulat..inikan pula di dalam badan..bayangkan apa yang terjadi pada badan jika tidak detoks.

Bina - Cinch Shake, ESP
~ membina dan reshape semula tubuh badan serta buang sel kulit mati yang ada di dalam badan. Elakkan kulit menjadi kendur dan menggeleber. Kulit akan menjadi cantik secara semulajadi...

Apa tunggu lagi jika ada yang mudah..janganla ingat ambil hari esok dah kurus gorjes..no no no...biar lambat tapi selamat..analoginya, biar pembakaran lemak berlaku secara perlahan dan konsisten dan tak terkejut pada badan...jangan kurus cepat tapi bila berhenti terus naik berganda-ganda...

Pilih sendiri yang mana selamat dan berkesan..projek kurus gorjes bersama Shaklee sebelum.raya...saya dah, anda bila lagi??

Suhaila
014 2760045 (sms@call@whatsapp)
FB:Suhaila Ismadi
PAGE:Sihat Nutrisi Hebat
BLOG: http://sihatnutrisihebat.blogspot.com

No comments: