Thursday, September 18, 2014

ANAK CERGAS DAN SIHAT

MEALSHAKE OMEGA DAN SAYA
Mealshake dan Omega Guard ni saya telah berikan pada anak2 saya dari mula saya join Shaklee lagi...
Almaklumlah...sapa yang x nak tengok anak2 membesar dengan sihat...
Anak2 saya ni pada mulanye bukanlah suke sangat pada makanan...dan yang si kakak pula ada penyakit ASMA...
Setiap pagi saya akan berikan  1 scoop  MEALSHAKE yang saya  campur di dalam susu mereka dan 1 biji OMEGA GUARD..
Alhamdulillah hampir 7 bulan si kakak tidak lagi diserang ASMA...dan dalam masa itu juga saya tidak pernah berkunjung lagi ke klinik untuk mendapatkan sebarang rawatan..
Baru2 ni...si kakak diserang ASMA lagi..dik kerana x degar kata..melantak air batu x de hentinye...mungkin dia rasa dia dah sihat agaknye..tapi kali ni tidak seteruk sebelumnye...cepat jer dia sembuh setelah terima rawatan dari klinik..kalau tidak mau berhari2 ulang alik ke klinik untuk top up oksigen..
Alhamdulillah anak2 pun sangat berselera pada makanan..air putih  suka sangat dia orang minum..tidak sebelum ni asyik memilih makanan dan minum air manis aje..
Sembelit???
Saya perhatikan lancar aje pembuangan mereka..
Pembelajaran pun nampak peningkatannya..
Kecergasan pula berganda2...macam x tau penat saya tengok dia orang ni...
Okaylah kite tengok ape kebaikan MEALSHAKE n OMEGA GUARD ni...nak citer sal saya n anak2, kang 1 hari 1 malam pun x habis2..

MEALSHAKE
Meal Shakes - Makanan Segera, Tanpa Curiga ,Rasa vanilla yang sedap

Kenapa Mealshakes menjadi 99% pilihan ibu-bapa?
♥Membantu pembesaran dan pembinaan tulang, kuku, otak si anak
♥Memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
♥Menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
♥Meningkatkan selera makan anak
♥Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
♥Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa

SHAKLEE OMEGA GUARD :
* Mengatasi masalah asma , batuk dan selsema.
* Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
* Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
* sistem imunisasi
* Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
* Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat
mengurangkan jangkitan pernafasan

Siapa yang perlukan MEALSHAKES dan OMEGA GUARD?
->Kanak-kanak yang KURANG SELERA MAKAN
->Kanak-kanak 'PICKY EATER'
->Kanak-kanak SEMBELIT
->Kanak-kanak MUDA SELESEMA, DEMAM, BATUK, ASTHMA
->Kanak-kanak OBESITI
->Kanak-kanak SENTIASA MENGANTUK DI DALAM KELAS dan KURANG FOKUS







UNTUK DAPATKAN PRODUK DAN KHIDMAT NASIHAT PERCUMA SILA HUBUNGI SAYA:-
SUHAILA ISMADI (1091474)
FB: Suhaila Ismadi
PAGE: Sihat Nutrisi Hebat
EMAIL: suhaila_ismadi18@yahoo.com
CALL/SMS/WHATSAPP: 014 2760045
BLOG: http://suhailaismadi.blogspot.com

No comments: