Saturday, September 20, 2014

HILANG SESAK NAFAS DENGAN COQHEALTH

CERITA SAYA DENGAN COQHEALTH

Alhamdulillah..itu saja yang saya mampu ucapkan tanda syukur saya padaNya..saya memang ada masalah peredaran darah yang lemah ke jantung..jadi saya selalu mengalami SESAK NAFAS dan kerap MENGAH bila naik tangga dan membuat kerja. Makanan yang berlemak pun selalu buat saya rasa sesak nafas.
Bila saya tahu kebaikan COQHEALTH  tanpa ragu2 saya mencubanya..Alhamdulillah..kesannya memang cepat saya nampak. Selepas mengambil COQHEALTH saya jarang sekali mengalami mengah dan sesak nafas lagi.
Bila rasa semakin pulih saya pun berhenti makan COQHEALTH..Sehinggalah baru-baru ini saya mengalami demam batuk dan selsema..Pengambilan  ubat batuk dan selsema dengan dos yang tinggi membuatkan saya kembali sesak nafas. Tanpa berlengah saya makan semula COQHEALTH..dalam masa yang singkat SESAK NAFAS saya pulih... SYUKUR YA ALLAH kerana menemukan saya dengan COQHEALTH. Kini saya tak mungkin akan tinggalkn COQHEALTH lagi. COQHEALTH banyak membantu saya dalam menjalankan tugas seharian.

CoQ10 (Coenzyme Q10) merupakan salah satu daripada suplemen kesihatan yang amat penting untuk kesihatan jantung.



Antara lain KEBAIKKAN CoQ10:
** CoQHealth Shaklee mengandungi Vitamin E dan Ekstrak Teh Hijau yang menjadikannya mempunyai kelebihan berikut:-
~> Mencantikkan kulit
~> Meningkatkan kesuburan
~>Menggalakkan tekanan darah normal
~> Melawan keletihan
~>Meningkatkan tahap tenaga dan stamina
~>Meningkatkan fungsi otak
~> Membantu organ lain mengekalkan fungsi optimum
~> Membantu dalam rawatan kanser

Jika malas nak makan suplemen, anda boleh mendapatkan CoQ10 daripada sumber makanan iaitu untuk mendapatkan jumlah CoQ10 mencukupi dalam sehari, anda perlu makan SEEKOR AYAM dengan berat 1,7kg ATAU 28 cawan BROKOLI atau 1 botol PEANUT BUTTER... hehehe.. rasa-rasa larat tak?..



UNTUK DAPATKAN PRODUK DAN KHIDMAT NASIHAT PERCUMA SILA HUBUNGI SAYA:-
SUHAILA ISMADI (1091474)
FB: Suhaila Ismadi
PAGE: Sihat Nutrisi Hebat
EMAIL: suhaila_ismadi18@yahoo.com
CALL/SMS/WHATSAPP: 014 2760045
BLOG: http://suhailaismadi.blogspot.com



No comments: